man kan ju inte veta när man kommer hem om man inte vet när man åker, SANNA!

(betona sanna ordentligt när ni läser rubriken)
blev lite dumförklarad av vår naturkunskapslärare idag. arg blev hon också, helt crazy. men lite kul var det faktikst, kunde inte låta bli att garva. så nu krävs det FJÄSK för att hamna på plussidan igen.

tog en lunch med mamma på nya fräcka frökens efter skolan. smakade riktigt bra och det var ett riktigt mysigt ställe. dock störde jag mig enormt mycket på våra bordsgrannar som bestod av två tjejer, varav den ena var värre än den andra.
-Har du munsår?
-Näe!?
-Inte? Det ser ut som det.
schysst kompis nummer ett!

nu ska jag packa, duscha och sova. sen blir jag upphämtad för att åka till simhallen och därefter STOCKHOLM.

AU REVOIR gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0