i want your psycho

jahopp. då va vi också tillbaka på hemmaplan. tråkigt.
längtar lite till sm faktiskt.

som becka sa, stockholm va riktigt kul!
måste motvilligt erkänna att vinnaren av vem-kommer-närmast-michael-phelps-tävlingen nog blev alex..
mikey-boy hoppade i på alex avbads-bana och låg o pillade i hans fötter.
lucky alex.
fanns annat folk det va kul o träffa också, inte bara mr.phelps.

annars då. jaa i morrn ska vi redovisa psykologin. KAOS säger jag bara!
har massa annat äckligt plugg som ligger i en hög och stinker också. har jag tur möglar väl böckerna sönder snart eller ruttnar och tynar bort. hoooppaaas!

kan du skicka nåra inte allt för hemska bilder från helgen? bad jag becka.
ja absolut! :D svarar hon.
så skickar människan typ dom här :
 

ekelund o jag kom fram till förut att nae, det finns ingen som är perfekt.
förutom vi.


Kommentarer
Postat av: A.L

glöm inte att JAG simmade om honom också!

2009-11-13 @ 08:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0