happy!

idag klarade jag teoriprovet. så himla skönt! har under de senaste två dagarna gått och varit extremt nervös, haft huvudvärk och ångest inför provet. gissa om det var en lättnad när det var över. jag är jätteglad och jättenöjd! nu är det äntligen full fokus på SM som gäller, därefter är det okej att börja bli nervös inför uppkörningen.

dock tycker jag lite synd om min familj. pappas kommentar igår visar på hur jobbig jag är att umgås med emellanåt: "ssanna när man lärt känna dig ordentligt vet man när du är nervös inför något, du blir så lättirriterad och inbunden då". den ni, gullig tjej.

imorgon åker vi till SM! jag tar det igen. imorgon åker vi till SM! vet inte hur många gånger jag sagt det, men det kommer bli grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0