Frida Jakobsson



Heter? Frida Linnéa Jakobsson
Smeknamn? Nej tack!
Vilken ögonfärg har du? Oooh vad gärna jag skulle vilja skriva bruna nu. typ sådär gyllenbruna, guldiga! Men naae, dom är väl typ grön-blå. som äckligt grumligt vatten typ.
Hur gammal är du? Om 77 dagar är jag 18.
När fyller du år? 7 februari. kul o bli 18 sista dagen på jsm.. paaarty.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? LÄTT!
Är du blyg? Beror helt på vad det gäller. men jaa ibland.
Har du några syskon? Lillasyster agnes 14 år. -fjortis oaa fjortis!
Har du husdjur? Naae du, enough trouble with the little fjortis-girl jag nyss nämnde.
Är du musikalisk? I WISH! skulle va kul att kunna plocka nåra lätta ackord på gitarr i alla fall..
Vilka hårfärger har du haft?
Är jävligt lame, har aldrig nånsin färgat det.
Vad vill du bli när du blir stor? Jaa du, har nåra not-going-to-happen-plans. men jag ska bli nåt stort i alla fall. förändra världen på nåt sätt ska jag väl kunna fixa.
Vilken årstid tycker du bäst om? Oh vilken klurig fråga. not. SOMMAR!
Vart skulle du vilja åka? I sydlig riktning.
Vad ser du fram emot just nu? Massa grejer nästa år! 2010 blir grymt. men sm nästa vecka kan också bli rätt kul.
Bor dina föräldrar tillsammans? jajjemensan.
Hur svarar du i mobilen? Sjukt lame där med, ”heej det är frida”.
Brukar du komma i tid? I do my best! (till skillnad från lill-palm!)
Sysslar du med någon idrott? HAHA. idrott är väl det enda jag sysslar med?
Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut! ena riktiga guldklimpar.
Har du någonsin somnat och sedan vaknat utan att veta var du är? Händer väl att man vaknar upp lite confused ibland.
Har du snubblat och ramlat framför andra? Snubblade när jag skulle gå upp på startpallen på en tävling, och hela starten fick avbrytas tills jag kommit upp på fötter igen. smidig tjej!
Har du en lavalampa? Haha, jag ville sååå gärna ha det när jag va liten! men naae, det gick visst inte för sig. why god, why!?
vill du hellre ha mail än brev?  Jag vill ha rebbe-brev!!
Vilken är världens bästa film? Inte forest gump i alla fall..
Bästa låten just nu?
Alla låtar på min spotify-lista är guld. men bad romance toppar väl just nu.
När kysste du någon första gången? Kysste.. då kan man inte räkna sånna pussar som delades ut på ryskaposten eller när man lekte puss-kull eller? nej men i sånna fall var nog den första riktiga i 5an.
Det här ger mig psykbryt?
No names, men det finns vissa som är sjukt bra på att framkalla psykbryt.
Snyggaste kändisen?
Cam Gigandet


Kommentarer
Postat av: c

FRIDUTCHA räknas som smeknamn!!

2009-11-21 @ 18:46:04
Postat av: f

eller inte!

2009-11-21 @ 19:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0