en av fördelarna med gemensam blogg

det ska jag berätta för er vad det är. för er som inte använder blogg.se ska jag förklara lite utförligare. på den "sidan" man laddar upp bilder, sparas de 30 senaste bilderna som man laddat upp. det betyder att jag, när jag vill ladda upp en bild, kan se vilka bilder de andra tjejerna valt att ladda upp. i vissa fall finns det bilder som dom har laddat upp, men valt att inte publicera. ni ska få ett par smakprov på vilka bilder det kan handla om











bild 1: sjukt snygg bild på carro "the poser" palm.
bild 2: skolbild på fridutscha and her friend.
bild 3: het bild på cp och mig från landslagslägret i varberg. coola tjejer!
bild 4: läcker bild på becka "happy face" palm.
bild 5: URLÄCKER bild på fj och cp. det var nog hanna som laddade upp bilden när hon var i farten skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: f

HAHAAH, sweeeeet! den där sista hade jag visst missat.. tur att den åkte upp! :D

2009-11-15 @ 18:52:34
Postat av: c

men tuuuur att alla snygga fick vara med!(Y):D

2009-11-15 @ 19:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0