Caroline Palm


Heter?
Caroline Elisabet Palm
Smeknamn? Carro, PADDAN (ditskrivet av ngn annan, svarar ej på det tilltalsnamnet)
Vilken ögonfärg har du? Grön, grå, blå, brun typ.. Låter häftigare än det är.
Hur gammal är du? 17!
När fyller du år? 26 augusti, årets ljusaste dag:D                                                               
Är du blyg? Beror på vem/vilka jag är med, men överlag skulle jag inte säga att jag är jätteblyg..
Har du några syskon? Japps, en storasyster (beckiz90) och en lillebror (henkeboy)
Har du husdjur? Nej, inte för tillfället. Har haft en sköldpadda och 7 ökenråttor, men två dog och resten gav vi bort.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njee. Tror man kan tro att man är kär vid först ögonkastet men tror inte man faktiskt blir kär förens senare.....
Är du musikalisk? Hehe.. ohhja!
Vilka hårfärger har du haft? Aldrig färgat håret, så den jag har nu. Äckelbrun typ, med lite ljusare inslag på sommaren.
Vad vill du bli när du blir stor?  Jösses, vart ska jag börja? Först ska jag rädda barn i afrika, sen ska jag bli journalist. Antingen starta en egen tidning eller bli chefsredaktör på times. Hard choice där...
Vilken årstid tycker du bäst om? SOMMAREN!
Vart skulle du vilja åka? Jorden runt-resa med stopp på Hawaii, i Afrika, Indien, Australien och kanske något mer spontan-land sådär:D
Vad ser du fram emot just nu? Florida.... Eller finns massa ja ser fram emot! Ser fram emot en ledig helg också, så beror lite på.
Bor dina föräldrar tillsammans? Japp
Hur svarar du i mobilen?"Hej det är Caroline". Ganska snabbt så man hör inte "r"-et
Brukar du komma i tid? Nej.. men jag jobbar på det
Sysslar du med någon idrott? Jaa, hel-tids-simmare:D
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jaa:)
Har du någonsin somnat och sedan vaknat utan att veta var du är? Jaa.. Händer ganska ofta. Speciellt när man varit på tävlingar och sovit borta några dagar och sen kommer hem.
Har du snubblat och ramlat framför andra? Ja. Har blivit fäld X-antal gånger och legat ner på golvet korridorerna, men det är inte så pinsamt. Men en gång ramlade jag i trappan i 9 och hoppade upp för att sedan ramla ner på rumpan igen. Det va mindre skoj då ingen av mina vapendragare var där....
Har du en lavalampa? Ja:D Beckiz90 och jag köpe varsin likadana i Australien(Y) Men det är inte så att jag använder den idag..
Vill du hellre ha mail än brev? Nej, verkligen inte. Mail är ju tråkigt..
Vilken är världens bästa film? Forest Gump är väldigt, väldigt bra. Men vet inte om den är bäst... Lätt bland topp 5 iaf.
Bästa låten just nu?Sen jag fick lille A;s lösenord till spotify har jag hittat massa nya favoriter varje dag:D men right now är det väl Down- Jay Sean, Lil Wayne. Eller Face Drop- Sean Kingston.... Nu blev det svårt.
När kysste du någon första gången?Som lilla F sa räknas nog inte ryskaposten-pussar i trean, så första "seriösa" var väl på en flygplats......
Det här ger mig psykbryt?Det är ganska mycket som ger mig psykbryt. Att någon ligger i fötterna på träningen, att ingen fattar vad jag menar, när jag är tvungen att vänta själv på stan på någon som är sen... Kan nog få psykbryt på allt, bara jag har en dålig dag.




Kommentarer
Postat av: f

cute pic padd-carro! man kan riktigt se vilken känsla du har för allt som har med bollar att göra :D

2009-11-21 @ 19:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0