Äntligen fredag.........

Ja tror jag slår alla rekord i hur tråkig man får vara en fredags-kväll. Jag sitter helt själv på mitt rum med nationalencyklopedin uppslagen på ordet "Kina" medans jag sitter och letar hemsidor med intressant information om kinesiska muren samtidigt som jag sitter och skriver på uppsattsen om Varför den Kinesiska muren byggdes. Love it! Beckiz90 har gett sig av för att se New Moon..... Är inte ett dugg avis.



Hopp, jag kan ju inte ladda upp bilder från min dator, så bad fridiliduuh göra det... och då blev det den här party-bilden(Y) den var faktiskt väldigt fruktansvärd om man sitter och kollar på den, men orka.. det finns värre:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0