back home!

hemma i limpan igen då. känns lite trist att inte sova på hotell och äta hotellfrukost längre, men det är riktigt skönt att vara hemma. julpyntet är uppe nu också, alltså är det extra mysigt här på st larsgatan.

SM då, jag tar det dag för dag.
torsdag: 200fjäril för min del, något som inte gick allt för bra. lite för mycket vilja och för dåliga nerver ledde till att jag slutade 4 tiondelar över pers och på en sjunde plats.
fredag: persade med 2 sekunder på 200 medley i försöken, något som ledde till en final. väl i finalen gick det något långsammare, men slutade på ännu en sjunde plats.
lördag: persade med tre sekunder i försöken på 400 medley. i finalen tog jag tre till och slutade på en fjärde plats.
söndag: strax över pers på 100fjäril i försöken, tackade nej till b-final. gick till final med andra laget på 4*100me, i finalen gick det dock lite långsammare.

ska man se till lass som klubb så gick det sjukt bra!
det blev massor av finaler, massor av nya pers och en hel del medaljer. det ledde till att vi blev bästa klubb med ca 600 poäng mer än tvåan. grymt!



idag är det PLUGG som står på schemat. wihooo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0