äntligen helg!

HELG! så himla skönt verkligen. sitter fortfarande i morgonrock, men ska snart se till att göra mig iordning för att sedan ta en fika på stan och därefter övningsköra. kvällen ser ut att bli lugn, men vem vet, planer kan ändras.

måste bara berätta/visa en sak. igår medan jag satt och väntade på att maten skulle bli klar så kollade jag på reprisen på ullared (mitt nya favoritprogram efter idol och SOS gute). I programmet, för er som inte sett det, får man följa en anställd som heter morgan. den här morgan tycker jag så himla synd om och igår när jag såg reprisen började jag nästan gråta. lilla vännen! jag vill bara åka ner till honom och ge honom en bamsekram.



kolla 1.13 in i programmet, om ni inte orkar se hela. lyssna bara på honom, gubben då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0