What?!?

då är ju den stora frågan : vart f*n tog det fina vädret vägen?!?

i går var det underbart väder, och tom kvällen var fin. varmt, skönt och lite sol, så det blev faktiskt en promenad/longboard tur sådär på kvällskvisten. okey, att säga att jag åkte longboard är kanske att ta i lite.. men jag stod på den iaf, och rörde mig frammåt, så vi kan väl säga att jag nästan åkte longoard. övning ger färdighet heter de ju, och man kan inte alltid vara grym från början!
kvällen var mysig värre iaf!

i morron är det för övrigt midsommar, och det är typ 10grader ute. vad hände med växthuseffekten och varmare klimat och allt sånt? perfekta midsommaren skulle vara varm, solig, myggfri, och i närheten av havet som då helst ska vara så varmt att det utan problem går att bada i. ser inte ut som det kommer bli riktigt så just i år..

planen är i alla fall att åka ner till landet med familjen efter morronträningen i morron och bara slappa fram till lördag kväll då vi åker hem igen. har vi riktigt tur kanske det blir några hopp från bryggan med paddan också. årets första dopp i havet i så fall. men det återstår att se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0