varning för hund

hjälp ... jag sitter instängd på mitt rum nu. jag som trodde att jag skulle vara själv hemma i lägenheten gjorde en fasansfull upptäckt i morse när jag vaknade . mamma, pappa, min moster och agnes har lämnat mig här alldeles ensam tillsamans med min mosters hund. hur tänkte dom nu !?
vi går inte alls ihop vi två.. jag gick in till köket nyss och skulle hämta lite käk, det va då jag upptäckte honom. ( linus heter han btw, hehe ) han förföljde mig sedan in till mitt rum, man ba
- hallå, nej linus ! här får du absolut inte va, FÖRBJUDET OMRÅDE! 
sen jag var tvungen att hoppa upp i sängen så att han slutade naffsa på mina fötter. sen fick han värsta spattet ! haha, han typ hoppade upp och ner. han bet och drog i mitt lakan också ! han är knas asså.. 
nej men i alla fall, nu har jag lockat ut honom ur rummet. så nu är jag säker. pjuh !

men det känns lite scary. det är liksom han som har makten i lägenheten just nu ...
nääää det här är inte okej,  nu ska jag gå och visa honom vart skåpet ska stå !

här har vi en proooooom-bild på mig, bananna och den lilla solstrålen .
men skenet bedrar kan jag lova er gott folk, han är inte så lugn & harmonisk som han ser ut ...



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah fint namn till fin hund , men jag är välkommen till ditt rum eller ? hahah

2009-06-11 @ 18:01:08
Postat av: frida.

njaaa asså limpan, nästan så det är samma regler som gäller för dig faktiskt ... ;)

2009-06-11 @ 21:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0