varamon!

jag har spenderat en stor del av min dag i varamon. hur skönt som helst! solen gassade på, lite lagom vind och inte allt för kallt i vattnet. lyckades med att doppa mig hela två gånger vilket också betyder att det var mina två första dopp i "icke-tempererat" vatten för året. check på den! sedan kan jag inte påstå att jag bränt mig heller, för en gångs skull. kanske lite smått på fötterna, men annars är min kropp sådär gyllenbrun som alltid...not.

passade även på att övningsköra hem från motala, alltså hela långa vägen. jösses vad jag avancerar! känner mig faktikst lite stolt såhär efteråt, första gången på motorväg liksom. körkort i november känns trots allt inte så långt borta.. men vi får se, det hinner regna många skurar innan dess (som man så fint säger).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0