ren talang

Vaknade just upp från min super-napp mitt på dagen, ett brännhett tips till alla som vill se lika söta och fräscha ut som mig dagarna i ända;D hoho. Min dag har väl varit snarlik min vapendragare, F´s. avverkade snabbt och smidigt ett morronträningspass för att sedan bege mig (utan frukost i maggen, glömde) till skolan för sista "lektionen" ever i 1an! Och det va betygssnack spanska, och tro det eller ej G!:D:D själv är jag vrålnöjd att jag ens tog mig egenom kursen..

Måste ju osså nämna dagens "shit-hur-gick-det-där-till". Själv är ja faktiskt väldigt förvånad att ja lyckades få ett mvg andra gången vi snackade, men tyvärr är det varken min skönhet , list eller mina tårögda hundvalpsögon. Denna gången var det  ren talang, jag har hört att det är kunskapen man sätter betyg på.....:D

Innan hemfärden så hade vi ett mission  kvar. Ansvarsfull som man är, fick jag uppdraget att fixa våra små fröknars avslutningsblomma! Så på väg hem till F stannade vi och "la undan" två fina blommor. Visste ja inte ens att man kunde göra.. Nu väntar ett styrkapass och lite simning. I regnet.. Men finns inte dåligt väder, bara dåliga kläder!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0