Sommarväder!


ungefär sådär har dagen sett ut.
10.40 tog jag och tina bussen ut till emelie för att mysa, sola och bada i poolen, och det är precis vad vi har gjort i stort sett hela dagen faktiskt.
hur skönt som helst!

tog lite småpauser för att gosa lite med emelies hund douglas (stavning?!?), äta lite lunch, och hämta mer att dricka, men annars har vi verkligen bara hoppat runt i poolen å slappat i solen.
lite tävling flyt-sköldpaddan vs. flyt-krokodilen hann vi med ochså. dock får jag nog erkänna att emelie vann de kamperna, min strömlinjeformade krokodil var inte lika hård i huvudet som emelies sköldpadda var. men men, nästa gång tar jag sköldpaddan, och då är emelie rökt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0