back on track

nu är det dags för mig att dra ett strå till stacken igen efter två dagars uppehåll. nästan så att jag får skärpa mig! men tiden har rullat på rätt bra och datorn har hamnat lite i bakgrunden. men nu så, nu är jag på banan igen.

har haft ett par riktigt bra dagar bakom mig. åkte till motala i fredags där jag stannade till lördag kväll. hann mysa ner carrobarro en hel del, kika på cyklisterna som cyklade runt vättern samt träffa min söta farmor/farfar, mormor/morfar, gammelfarmor och mina söta kusiner. tio poäng åt den motalavistelsen, helt klart!

igår var det bara chill för min del. hann med två träningar, övningskörning (och nu är det avancerad nivå jag snackar om, inga parkeringar längre utan trafik), och myskväll med två hyrda filmer och lite godis. nästan så den dagen också får en tia. faktiskt alltså!

idag blir det lugna gatan fram till träningen. därefter drar vi åbäken hem till palms för en film-singstar-myskväll. låter riktigt bra tycker jag!

bjuder på lite bilder från helgen som ett fint avslut på inlägget. hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0