Viva the sun

Heeej! Nu var det ett tag sen jag uppdaterade(igen), men ja kör på bättre sällan än aldrig!;D  Imorse (alldeles för tidigt) blev jag väkt av ett sms från min älskling aka frida, som skulle bli avsläppt här för hennes föräldrar stod inte ut längre och hade bönfalligt mig om att vara barnvakt idag.  Snäll som jag är kunde jag inte säga nej... Så nu är frida här och vi har varit ute ett tag och pressat i guds gåva till jorden; SOLEN! Men med tanke på att klockan e typ tio tog den nog inte så mycket:P
 
I eftermiddag väntar ett förhoppningsvist löst pass för nu är det ju bara 2 ½ dag tills SM drar igång! CANT WAIT!:D gick egenom startlistan nyss....... spännande spännande!:D

Igår var det ledig dag från simningen. Den dagens goda gärning utförde jag nog då jag hälsade på farmor och farfar, dom blir ju alltid lika glada när man kommer:D. Det var mycket trevligt, och skönt att ta det lite lungt... för annars e ju alla dagar fullproppade med massa aktiviteter!.. eehm, NOT. Aja.. och att dom har pool e ju faktiskt ett litet plus i kanten:D Dock blev familjen dissade av beckiz90 då hon är iväg med the love of her life så mamma och jag fick underhålla oss bäst vi kunde.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0