dagens första.

GODMORGON!

idag var vi fyra BL´s (förkortning på biglumps) uppe med tuppen. morgonträning var det som gällde och imorse var det inte alls roligt att gå upp eftersom det regnade ute. jag lovar er att det är inte roligt att gå upp 05.00, kolla ut och se att det regnar för att sedan 40 minuter senare hoppa i en bassäng och ligga där i 1½ timme. men faktikst, väl på plats så var det inte alls farligt. bassängen är ju i alla fall varm.

men det jag skulle komma till, kanske lite lång "inledning", är hur jäkla bra vi hade det i thailand. då var det varmt dygnet runt, det var också soligt hela dagarna och det var sådär asbra ni vet. jul, nyår, semester och träningsläger - allt på samma gång, kan inte bli bättre känner jag. för att ni också ska känna lite av stämningen slänger jag in några bilder, njut!

 

ni ser ju, kan man må bättre? tveksamt alltså.

nu ska jag sussa lite innan jag möter upp frida för lite hemliga äventyr. därefter är det dags för terminens sista prov, puuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0