du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut.

en annan försökte ju faktikst göra ett inlägg under dagen, men gick det? nej precis, det var ju det det inte gjorde. lite jobbigt eftersom jag hade skrivit en hel del och lagt upp några bilder. istället försökte jag bita ihop och testa en gång till, men då det inte funkade andra gången surade jag ihop och stängde av datorn. så nu håller jag ena tummen för att det fungerar!

dagen har bjudit på två träningar. ena träningen resulterade i ett blåmärke och en ruskigt trött, lite småirriterad sanna. andra träningen var lite lugnare om vi säger så, skönt det! vore ju lite trist att få ett till blåmärke på handen, ett funkar men två - big no! däremellan hann jag med både det ena och andra, bland annat några timmar i solen med samuel. men någon färg fick jag inte, schysst. den tackar man för!

imorgon är det lite jobb som gäller för mig. tre timmars förberedelser inför mina tre veckors sommarjobb. lär nog gå...bra! uäh. men - vuxenpoäng och pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0