skatergirl

Hejhopp! Nu var det ett bra tag sen jag uppdatera så nu är det minst sagt dax!:D har haft ytterst hektiska dagar fullproppade med massa häftiga events(:P) så vet knappt vart jag ska börja! Söndagen innehöll i alla fall en väldigt efterlängtad reunion med 9B, UNDERBART att få träffa på mina favoriter igen. Blir alldeles för sällan nu för tiden... men kvällen blev iaf fantastisk!:D Måndag var det sleep over med THE BIGLUMPS tills tisdag. Värt att nämna där var att jag missade träningen för första gången på jag vet inte hur länge för att gå på övningskörnings-kurs! Trodde det skulle vara värre än det var men det är väldigt skönt att ha det gjort nu... Så om två veckor (får inte godkännandet till att börja köra förens då) går ingen säker längre!:D
Det var i korta drag senaste 3 dagarna, snabbt och enkelt(Y). Idag avverkade jag och resten av gänget ett ganska slappt pass inför morrondagen då va ska bränna av en blixtsnabb 50 från pall. Väl hemma efter dagens fysiska aktivitet så kännde jag att jag va sugen på en runda runt broarna . Men den här gången var det ingen prominix, jag som har upptäkt att jag är en mindre stjärna på skateing, så jag tog min longboard och gleeeed hela vägen runt!:D SKILLS! Jag är helt fantastiskt duktig!  Har bilder, men strulade att lägga upp dom, så om ni har tur kanske ni får se senare(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0