sex dagar kvar

just nu sitter jag och lyssnar på lars winnerbäck samtidigt som jag är sådär småavundsjuk på min bror. han befinner sig nämligen i borlänge på peace&love och där ska winnerbäck spela tre gånger. hallå, hela tre gånger. det är faktikst inte okej att jag är här medans han är där med lasse. men smällar man får ta, jag fick ju iaf se honom förra sommaren i kalmar. får väl fortsätta leva på det ett år till eller så.

annars då. jo men tidig morgon för min del. en viss nisse ringde och väckte mig halv nio. den tackar man för! sedan har pappa och jag varit en sväng vid tinnis, han behövde lite tips från choachen. typ. har även hämtat ut dom nya lasskläderna. svarta och fina, dock lite stort med medium. hur det nu är möjligt med mina enorma muskler!?

nej ni. om jag ska ta och sova en sväng nu. ta igen den tid jag missade imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0