så blåsta!

haha, jag kan inte hålla mig. måste liksom berätta om carro och mig, hur tröga vi egentligen är.. (ja, vet. man tror inte det. men det händer faktikst ibland) och ja, nu kommer jag dumförklara mig själv, hur man nu kan göra det. men jag har skrattat så jag gråtit över det här, så jag måste dela med mig. okej, så här var det..

när jag var hos carro i måndags så kollade vi igenom motala tidningen och då så vi att en tjej i vår förra parallellklass hade fyllt arton. i den lilla texten under bilden så fanns frågan med "vilka tre saker tar du med dig till en öde ö?" och tjejen hade svarat överlevnadskit, min säng och om det nu var en tidning eller vän minns jag inte. men det är inte det som är det roliga, utan överlevnadskit var det som skapade lite problem. carro och jag läste överlevnads-skit och började diskutera hur dryg man egentligen får vara genom att svara så, och vem gör det och bla bla. men sen igår, när jag av okänd anledning, skulle berätta det för mamma, pappa och tessan så börjar dom asgarva. varför? jo, det stod ju överlevnads-kit.

haha, jag trodde jag skulle dö. det roligaste var inte att vi läste fel utan hur vi diskuterade efteråt, "men gud vad dryg hon har blivit, vem säger så egentligen?" "aa, men man ser nästan det på henne. hon har ju blivit ful" "hon ser ju faktikst dryg ut på bilden också", ja ni hänger med... haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0