nerver

snart smäller det!
 


nu börjar allt komma på plats. läktarn, prispallen och tält är uppbyggda. tävlingslinorna är i. klubbarna börjar droppa in. det är bara smådetaljer kvar, sen är det dags. ska bli sjukt roligt! dock är jag inte allt för pirrig än, men det kommer nog imorrn på insimmet då allt är klart och alla är där. men innan dess ska jag ta mig an mina ben. det kommer nog ta en timme att raka av allt hår. den som spar han har, som man brukar säga och det stämmer helt och hållet. sen ska vi även fixa naglarna, efter mycket om och men blev det guld med guldglitter. trots att vi var fyra mot två för svart och guldglitter gick det inte igenom.. får nog jobba på övertalningsförmågan lite mer till nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0