livet leker!

jösses tjejer! jag blir bara nervös av att läsa våra egna inlägg. hur ska det då bli imorgon då eye of the tiger börjar spelas och det är dags att gå in till 200 fjäril? vågar inte ens tänka på det nu, spar den nervositeten tills imorgon. men jag är pepp till tusen, nu kör vi!

annars då. sitter och kollar på väderprognosen. har hört att det ska bli varmt och soligt under den största delen av SM, men nu verkar det som om det ska regna och åska imorgon. no way, det är inte okej! men, väderprognoser är oftast fulla av skit. man får ta det med en nypa salt. det kommer säkert bli perfekt SM-väder. jag ska köra min väderdans ikväll...

nej ni. nu ska jag runda av dagen med allsång på skansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0