LETS GO CRAZY

Jaha då va det dags alltså ! min tur att stiga ut i rampljuset i den här nyfödda bloggen. what a feeling !
ehm, aa asså jag har väl inte så himla mycket spejsat att komma med ...
men jag kan ju meddela att ni från och med nu kan kalla mig FFF (=FestFixarFrida) jag har liksom typ tagit på mig att fixa klass-partyt... ( hej grupptryck!? )
just nu försöker jag desperat charma nån annan i klassen att ta över den fruktansvärda uppgiften. men det går sådär med det altenativet kan jag tala om ... konstigt med tanke på min extrama charm, bländande utstrålning och otroliga karisma kan man tycka. men aja, det löser sig.
le bara, det ordnar sig, le bara !

Kommentarer
Postat av: O

FFF- DU ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-09 @ 21:39:53
URL: http://oliviatordon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0