lets get it started

tjolahopp !
el dia började med ett träninspass.
dom nya sm-linorna skulle läggas i och vi var därför tvungna att pacea lite. dom skulle tydligen kolla att linorna snurrade åt rätt håll när våra gigantiska vågor slog mot dom. moahha, och guuud vad bra dom snurrade ! 

sen bar det av hemmåt. jag hade den enorma äran att få ta med mig frida hem. tummen upp på den bruden ! 
vi fick också lite manligt besök i form av jonas, alex & samuel. mysmys !  
dagens aktiviteter = pressning & bad ( men hallåååå, det gäller ju att passa på liksom ! )
muy me gusta el verano !! 

                                  på tinnis för typ 2 år sen or something like that.


kvällens planer är för nuvarandet oklara...
frida kommer att stay the night så vi får väl se vad som händer. lutar mot singstar-turnering med beckapecka.
( som frida äger mig stenhårt på btw ... hon är grym. eller så är jag kanske lite under medelnivån på just singstar ..)

sola lugnt gott folk. annars kanske er rumpa blir lika burned som min är just nu .. aooouuch !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0