kvällsplaner

precis som för de övriga tre BLs började dagen med morronträning. att träna är kul, men när man vaknar upp vid 04.58, och det är juni, 8 grader varmt/kallt, mulet, duggregn och man ska träna ute i tinnis kan man fundera lite kort på vad det egentligen är man håller på med..
men som S sa, bassängen är ju varm iaf!

nu om en timme dyker delar av klassen upp här för någon form av "hej-nu-ska-vi-passa-på-att-umgås-och-planera-studenten" get together. garaget där det är tänkt att vi ska vara är ett stort kaos, jag har inte ätit middag, inte packat upp simgrejerna, och hela jag luktar simbassäng eftersom jag inte orkade tvätta håret efter träningen. och bäst av allt är att jag i stället för att göra nått åt nämnda problem sätter mig vid datorn å skriver ett blogginlägg.

det gäller att prioritera rätt i guess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0