hallå, vart tog läsarna vägen?





jag kände att jag med skulle dra mitt strå till stacken genom att lägga upp bilder från midsommar, dock blev det bara två för min del. men två är bättre än inga, alltid nått. så, såhär såg min midsommar ut. det var mys på hög nivå med släkten. sånt gillar jag, det är min grej det. vi körde lekar, något som syns på andra bilden. vi var uppdelade i tre lag och i en av grenarna var det jag som körde mot min kusin (7 år) och min gammelfarmor (82 år). tror ni att jag ändå gick in för det till 100%? ja det stämmer, klart jag gjorde det. haha. kanske lite fult, men hatar man att förlora finns det inga gränser.. typ.

just nu sitter jag med tessan och kikar mamma mia. mysig film det där! precis i min smak faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0