fjäskis-paddan

Då var man hemma igen då. mycket hård dag hittills, NOT ! men det är så det ska va, muy me gusta !
S nämnde ju morronträningen, härligthärligt. sen blev det skolan, där fick jag o C sitta i typ 1 1/2 timme och vänta på att få våra spanskabetyg.. var väl ingen jätte surprise att båda fick G om man säger så. man kan ju inte vara bra på allt liksom. men nu är vi i alla fall klara med spanskan för resten av våra liv !! wohoooooooo !! känns så sjukt jävla skönt. vi funderar på om vi ska h nån slags magisk ritual och bränna upp alla våra spanskaböcker, skulle kännas grymt bra. hehe ..
sen i alla fall så har jag varit på hemligt updrag med S. kan väl inte säga mer än - mission complete !

dagens "shit-hur-gick-det-där-till" står caroline paddan palm för. hon lyckades nämligen med hjälp av sin skönhet, list och sina tårfyllda hundvalpsögon fjäska till sig ett mvg i svenska. you rock girl !

jag vet att rebecka aldrig nånsin kommer lägga upp bilder från balen herself, fast jag vet att hon egentligen vill.
så here you go beckiz !
titta och njut gott folk, för jag är väldigt tveksam på om hon nånsin kommer bli såhär snygg igen ... 


               
 

Kommentarer
Postat av: Ina

ahh , vad fin du var!

2009-06-10 @ 22:20:19
Postat av: sara

SÅ FIN DU ÄR BECKA! :)

2009-06-10 @ 22:37:02
URL: http://knell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0