bondfest

det var inga dåliga bilder frida bjöd på, riktigt läckra! tack och lov var dom inte så farliga, det finns värre - mycket värre! men dom tycker jag att vi sparar för oss själva, eller kanske att jag kan lägga ut några fula bilder på dom andra tre. det vore lite kul, eller inte lite utan mycket. ska klura på det, det låter väldigt lockande om jag ska vara ärlig! haha.

igår var hanna, samuel och jag på fest hos lina i en loge ute på landet. där bjöds det på fulla bönder, bönder som försökte vara stekare, fulla människor varav en kände att hon ville visa brösten x-antal gånger och mycket mer. men det viktigaste var väl att det bjöds på trevligt umgänge och grymt bra musik, en hel del schlager och dansband. hur kul som helst! men det roligaste under kvällen var ändå den östgötska killen som presenterade sig som wikard. haha. bjuder på några bilder.









en lyckad kväll helt klart! idag på träningen fick vi nya dräkter och badmössor. baddräkterna var hur bra som helst, säkert jättesnabba också. badmössorna var väl kanske inte lika mycket att hurra för, man har faktikst varit snyggare i badmössa. haha! snart SM, iiiiiiiiih :)

Kommentarer
Postat av: partykajsa

hahah älska samuel på sista bilden! men det var kul att ni kom :D askul! och så bonnigt var det väl ändå inte?;)

2009-06-28 @ 21:48:34
Postat av: Lina

tycker inte om rubriken sanna ;)

2009-06-30 @ 19:24:27
URL: http://linamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0