Vilken avslutning!

jaha ja, så var SM slut för denhär gången. hela tävlingen har verkligen varig grymt lyckad, och mer eller mindre alla har varit superduktigta! stående ovationer för oss!! :D

dagen har nu fått ett bra slut, lite lagom med party sådär efter fem dagars tävlande! kan inte påstå att jag var speciellt pepp när vi åkte in till stan, men väl där hade jag skitkul! träffa en hel del nytt folk som jag inte hade koll på sen tidigare, men som var jättekul och såg till att dra upp stämningen under kvällen. massa dans blev det, stört varmt och svettigt men det var de lätt värt, för riktigt riktigt skoj vare!
innan det är dags för sängen bjuder vi på liten bildspecial från kvällen. enjoy!













resten av bilderna sparar vi nog till en annan dag tror jag faktiskt! sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0