girls gone wild in helsingborg

WOHOOOOOOOOOOOO !!
vi lever !!! vi lever verkligen !
haha, vi har det helt sjukt bra här nere kan jag lova !
söndag- sista sum-sim passet ever ! haha, kul att jag avslutar sum-sim med att överväxla laget. tummen upp för mig ! men what the hell. SOMMARLOV ! sen åkte vi dirr hem till rebbe. hade planerat in en powernap innan kvällen men den blev bortprioriterad. hehe.. sen bar det av till padde för party. vissa tog festandet till en helt ny nivå ( men det kanske ärså det går till i skåne ? ) men vi hade skoj i alla fall !
måndag- inte mycket sömn här inte. uppe efter 5 timmar och redo för nästa äventyr. myspys förmiddag för att sedan ladda för partyt hos rickard. efter diskussion fram och tillbaka har vi valt att inte gå ut offentligt med kvällens händelser. men sjukt kul hade vi i alla fall !!!
tisdag- igår tog vi en sväng på stan innan vi satte oss ner i en park och myste. på kvällen blev det bio, harry potter( ingen höjdare.. )
idag- ska strax fly landet till danmark och låta lugnet lägga sig i helsingborg. men .. efter lugnet kommer stormen.
imorrn drar carro hem ... jag och rebbe kommer hänga på helsingborgs festivalen.

haha,ojojoj. det här var verkligen en nerkortad och censurerad version av veckans händelser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0