Vi är laddade, vi är tända!

Första dagen på sm; CHECK! Det har gjorde vi bra tjejer!:D Grymt skoj va det osså....;D Idag simmade jag 100 ryggsim och 4*100 frisim-lagkapp. Gick helt okej på förmiddagen, men ännu nöjdare med eftermiddagen. Laget (Bella, Becka, jag, Frida simmade i finalen) slutade som trea, asså fick hem en SM-MEDALJ :D vilket inte är illa pinkat. 100 rygg gick ja som 7 till final och slutade 4 så det e jag faktiskt rätt nöjd med..:) Något som också bör nämnas är Sannas200 fjäril som var mycket bra, YOU GO GIRL! Utvecklingskruvan, sen mars, har gått spikrakt uppåt;D och slog till med pers idag igen.

En lite kortis från mig idag, och inga bilder för jag sitter vid min dator som inte vill ladda upp. Men posade lite med beckis90 så hon kankse lägger upp ngt läckert;) För alltid hoppas! Nu väntar sängen, YIHUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0