i´m alive!

tjejer, jag lever jag med! kom hem halv sex imorse och är väl lite sliten efter fyra timmars sömn, men jag lever och det är ju huvudsaken. jag hade grymt kul igår, verkligen roligt. kvällen var en tio-poängare från förfesten till efterfesten, rakt igenom alltså.

började ju somsagt hos samuel och sedan drog vi vidare till carl efter en mysig biltur. aningen trångt, men varmt och gött var det. hos carl hängde vi i en-två timmar, eller kanske tre. tidsperspektivet är lite sådär om jag ska vara ärlig. sen blev det stan och platå för becka och mig. kanske inte så mycket shake under kvällen som jag hade hoppats på, men det var grymt i alla fall. vi hade nog kunnat haft askul på en toalett igår om vi så ville för på den nivån var det.

vet inte om jag vill säga så mycket mer om kvällen. utelämnar några få detaljer kanske. det är nog lika bra. haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0