hurt

till skillnad från dom andra biggisarna hängde inte jag med ut på stan igår. jag kände att jag behövde vara hyffsat pigg och fräsch första dagen på jobbet. dock vet jag inte om jag var det efter fem timmars sömn, är man van med nio är det inte roligt med hälften. men, smällar man får ta, det var riktigt roligt igårkväll! bra musik och glada människor, oslagbar kombination nästan.

men jobbet då. det gick helt okej! lite jobbigt att helt plötsligt ha allt ansvar och samtidigt inte ha koll på allt, men det ska nog ordna sig. jag har ju tre veckor på mig. det har bara gått en dag. det känns ju...positivt! men jag ska inte gnälla, jag tjänar ju pengar. det är inte fy skit det inte. speciellt inte nu när jag är i stort behov av en ny ipod, då min lilla fina blev snodd under SM.. det var nästan så jag fick en tår i ögat. jag kommer seriöst sakna den! men det skadar nog inte att förnya sig lite.

dagen till ära bjuder jag på en FUL bild som jag hittade i en mapp. söt tjej. tur att det var ett par år sen. gå runt sådär på SM hade kunnat bli lite pinsamt..




Kommentarer
Postat av: Frida

Hahah är det jag som står bakom dig, Sanna?!;)

2009-07-09 @ 21:40:59
URL: http://fridalindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0