världen; here we come!

Såå packat och klart, i think iaf!:P Har aningen svårt att packa för allt som kommer. Simningen är inte jättesvårt, men sen 4 dagar i helsingborg, sen direkt till segling/landet och direkt efter det konfirmation. Spännande mix i resväskan där.. Men märker väl om det fattas ngt:D

Iväg till malmö nu då för sum-sim. Och till min stora glädje såg ja att jag INTE var anmäld på 100 fjäril som micke sa att jag skulle simma! Det måste bara varit ett skämt.. phju säger ja!

Kommer väl inte bli så mycket bloggande för min del heller nu under tävlingen och sen SOMMARLOVET:D:D men vi får se vad vi kan göra av det hela.. men vad som än kommer e jag fett pepp;D!! Ha det lika amazing som ja nu alleman! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0