Runaway train never goin back

jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, MEN jag tycker att det ska bli tråkigt att sluta jobba på fredag. tro det eller ej, men det är sant. det är först nu som jag känner att jag börjar lära känna arbetskompisarna ordentligt och framför allt är det först nu jag kan allas namn. därför är det lite tråkigt att sluta när det känns som bäst, men det är väl kanske bra också. förhoppningsvis kommer jag bli erbjuden att få komma tillbaka någon gång och då kommer svaret inte vara så svårt att bestämma.

jag känner mig helt off från dom andra tre. vet inte alls vad som händer i helsingborg eller vad becka menade i förra inlägget. kan ju i och för sig gissa att det handlar om att alla tre girlsen hånglade upp någon under "sumsim-festen" eller nått liknande. vad annars liksom? ;) men jag förstår vad jocke menade om hur det är att läsa om interna hemlisar och skämt. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0