Lätt en 10poängare!

helgen har verkligen varit helt perfekt! okey, lördag morron var kanske inte the time of my life, har definitivt mått bättre än jag gjorde då.. men om man bortser från de timmarna precis då är helgen lätt en riktigt 10poängare! :D
de andra har ju berättat en del om fredagens happenings, och jag kan väl inte annat än att hålla med om att kvällen var riktigt kul! tacos hon samme, vidare för lite mer party å massa dansande hos carl å hans hard-core-killar, å sen bar det av ut och träffa mer folk på stan.
det hela avslutades med en väldigt spännande cykeltur ut till lambohov. efter att ha studerat gruset på botten av ett hål (som tydligen var där mitt i vägen) en liten stund fick vi upp cykeln igen och kunde ta oss hem utan större skador. :P



resten av helgen har vi varit på landet och bara myst. familjen var ju iväg i arkösund för lite good-bye-party för hanna och petter, så då passade vi på att få ett par dagar alone på kvarnstugan. har grillat hambugrare, plockat blåbär och bakat paj, ätit godis, kollat på film, matat en liten fågelunge, åkt båt, kollat på medans krisse hoppa från klippor, doppat fötterna i vattnet, plockat svamp, och bara tittat på vattnet. sjukt mysigt, alldeles underbart, och precis vad jag behövde efter fredagens alla aktiviteter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0