paaaarty

Hejhopp alla pigga och fräscha! Vilket utesluter beckiz90 och sanna dirr.......;D Undra hur deras fysiska tillstånd ser ut just nu.. Själv kan jag då konstatera att lilla F och jag mår alldeles PRIMA.
Igårkväll då. Började med att vi transporterade oss från mitt till fridas crib för att göra oss iording. Sedan mötte vi upp resterande 50 % av the BL´s och köpte med oss både flytande och fast proviant som vi sedan tillagade hos samuel. Sen drog vi till carls lya där han och hans "hardcore"-friends förfestade. Vi shejkade ett tag där innan det var dags för utgång. Tyvärr blev det inte så mycket ingång för min och Fs del. Men som vanligt kunde vi underhålla oss bra ändå!
Kvällen slutade i alla fall med att jag F och samuel gick hem till Fs place. Sen blev en sista vandring ut i natten för att hämta lite grejer innan vi efter vårt deeptalk somnade som små prinsessor.

Becka och sanna får uppdatera och berätta deras side of the story. haha, får hoppas att sanna nämner sin guy of the night också ;) såååå söta !  

Har inga bilder från igår än. Så här kommer en från avslutningen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0