Off we go.

efter en kort touch-down här hemma är det nu dags att dra iväg på äventyr igen. åker till landet i kväll för att vara borta till söndag. planen är att lite P.L.U.F.S-folk (Plåtbåt Under Framfart i Skärgården :D ) ska åka plåtbåt och segla till öland. vilket projekt lixom!

just nu ser det ut som att jag, krisse, carro, viktora och macce är dem som ska segla. blir nog spänannde eftersom varken jag eller carro direkt är några jättegrymma seglare.. men jag litar fullt på macce och viktoria, så vi får hålla tummarna för att vi kommer fram till öland utan hjälp av sjöräddningen!


nu har jag precis lagt på telefonen efter att ha snackat lite med frida, carro och rebbe. låter som det händer en hel del där nere i helsingborg, ingen går säker där när dedär tre är i farten! har lovat att inte läcka en massa information såhär offentligt, men vi kan väl säga så mkt som att alla tre håller sig sysselsatta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0