I-lands problem!

asså, dehär med att packa va.. verkligen inte men starka sida! jag får panik när det kommer till att packa, dehär håller inte. ska packa kläder för 4 dagar i malmö och jag tycker det är skitjobbigt! hur ska jag veta vad jag känner för att ha på mig om nästan en vecka lixom?

min beslutsångest har resulterat att de kläder jag äger nu ligger utspridda i mitt rum, som var stökigt redan från början. min säng syns knappt för alla tröjor som ligger utslängda därpå, och i stället för att ta tag i problemet och bara välja ett par tröjor och slänga ner dem i väskan så slår jag mig ner vid datorn och ägnar mig åt bloggen.
ignorera problemet och fokusera på nått annat, way to solve the problem asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0