ÄVENTYR

Another beautiful day here in paradise, aka LINKÖPING. Synd nog inte många dar kvar här tills man dra iväg på äventyr! om man nu räknar sum-sim i Malmö som äventyr:P men fridutcha och ja har kommit fram till att det blir vad man gör det till:D och om man nu inte ser malmö som ett äventyr så börjar det med säkerhet efter! Nu är det bestämt att eliten (jag, frida och rebbe) ska med rebbe hem efter och partaja all week long!:D Nästan iaf.. Ja måste dra mig tillbaka torsdag pga segling till öland, så där missar ja helsingborgsfestivalen. Surt värre! Men kan inte vara överallt samtidigt och jag är säker på att dom små bruttorna kommer ha det grymt!

Måste bara nämna att jag har blivit helt ULTRA på dragläget! .. eller inte bara drgaläget! allt som har med en bil och göra !typ iaf......:P Var ute och körde en timme idag, jätteduktig känner jag mig:D










Kanske inte dom fräschaste bilderna under kvällen, men what the hell! Man tar vad man har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0