update bara.

idag ska jag sköta det ansvaret jag tagit på mig, vad gäller bloggen, lite bättre än vad jag gjorde igår. jag kan börja med att berätta lite om hur det går för sumsimmarna nere i malmö.

carro simmade 800 och persade med x-antal sekunder och slutade på en fin andra plats. sedan simmade både frida och carro lag tillsammans med modellis och ullis, det gick väl sådär. en fjärde plats och så har väl alla tjejerna simmat snabbare tidigare, men ändå helt okej tycker jag. bara att ta nya tag, det är ju hela tre dagar kvar! måste även nämna att både oscar och alex vann 100 frisim på nya sumsim-rekord, sånt är alltid roligt!

becka
då som också befinner sig i malmö. jodå, hon sköter sitt uppdrag. sms så fort det händer något kul där nere. jätteskönt för mig faktiskt så slipper jag hänga på livetimingen all day long. fick även ett roligt sms där hon berättade att tjejen som skulle sjunga nationalsången hade börjat sjunga på "den blomstertid nu kommer". haha, stackars tjej!! måste varit sjukt pinsamt för henne och förmodligen askul för alla andra.

jag då. har jobbat mina sex timmar. övningskört lite, var nig tre veckor sen sist så lite ringrostig var jag i början men det gick bra. annars har dagen varit fylld med en del missförstånd..

allt för idag hörreni.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0