tummen upp!

just nu sitter jag och försöker bränna en cd till jobbet. står ju somsagt på lagret hela dagarna och det finns en cd-spelare och cd-skivor där, men efter fyra dagar är jag trött på gessle, svenska sommarhits och melodifestivalen. därför bestämde jag mig för att göra ett par egna. kommer nog bli lättare att jobba då, framför allt roligare!

nu är det SOMMARLOV från simningen som gäller i ett par veckor. ska faktikst bli grymt skönt! även fast det nästan var lite sorligt att gå där i från idag, det är ju en vana och en rutin så det känns konstigt att inte få göra det på ett par veckor framöver. men det ska bli skönt och det är välbehövligt. jag måste erkänna att motivationen har varit lite bortblåst sedan SM, det är bara lovet som har lockat. men nu så, nu är vi där och nu gäller det att njuta. när vi sätter igång igen är det ett år kvar tills nästa ledighet så det gäller att passa på.

jag är sjukt pepp inför imorgon. hela dagen ser ut att bli superduperbra! först är det ju jobbi sex timmar, men jag ska passa på att luncha med astrid eftersom hon också jobbar i nkpg. mysigt! därefter är det tåget hem och när jag kommer hem startar 2½ dagars ledigt från allting. det firas med krogen! kan knappast bli bättre känner jag. tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0