tisdag

sitter och kikar på allsång på skansen. larz kristerz har rockat så hårt att dom knappt kan prata nu efteråt, så anfådda är dom. nästan så att man hade velat vara där, så man kan få se deras håriga bröst live. det vore något. näe ni, bläsch, större töntar får man leta efter.

min dag har bestått av jobb, as always nu för tiden. efter jobbet mötte jag upp becka och frida för en fika på stan, carro kunde tyvärr inte. men eftersom de övriga tre biglumpsen drar till skåne imorrn för att vara borta ett tag så var vi tvunga att att ta en sista "catch-up-fika" innan dom åkte. alltid lika mysigt! men nu ska vi nog klara oss från varandra ett tag iaf.

sen ska jag nämna mitt problem just nu. eftersom vi simmar allt från 6-12 gånger i veckan, i vanliga fall, så vänjer sig håret med att tvättas varje dag. men nu under sommaruppehållet brukar jag försöka duscha det varannan dag och jag ska säga er att det inte är det lättaste. jag avskyr fett hår och hur kul är det när håret blir det efter 24 timmar och man har 24 timmar kvar innan man får tvätta det? inte alls kul. men man tycker ju att det någon gång ska vänja sig.. bara att keepa up the good work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0