teddan

hallå, det är bara en dag kvar på mitt sommarjobb.. det är helt sjukt vad tre veckor har gått fort egentligen. det känns som det var igår jag kom dit asnervös och med prestationsångest upp över öronen, men det är hela tre veckor sedan. sjukt som sagt! jag kommer sakna det lite. det är rätt roligt och mysigt att stå och plocka upp, larma och galga varor samtidigt som man lyssnar på musik. idag har det varit ted gärdestad som sjungit för mig. fin kille det där! har fastnat för en låt speciellt mycket, come give me love, tror det har att göra med att carro påminde mig om att den spelades i cafeterian på skolgårda. bara det gör ju låten mysig!



nu ikväll har jag bakat chokladmuffins som jag tänkte bjuda på imorrn. en hejdåmuffins liksom, superbra! annars då. min resfeber och panik för att flyget ska krascha på söndag börjar komma lite smått. bläh, jag och flyg är ingen bra komination. men jag brukar tänka att dör jag så dör jag. en skön tanke...not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0