sjuttonde

idag fyller min dear brother 20 år. äntligen systemet tänker jag. jag vet att han tänker likadant, men kanske inte med syftet att köpa ut åt mig. men jag ska plocka fram mina hundvalpsögon så ska det nog inte vara några större problem. vem kan motstå ett par sådana? vi får se, vi får se. i alla fall så ska han ha några kompisar här hemma ikväll så då måste vi andra tre i familjen fly fältet. därför blir det lite mat på stan och därefter 55:an med samuel. vem vet, kanske blir det någon mer som joinar och kanske blir det även krogen. vi får se vart kvällen tar vägen helt enkelt.

har gjort två av mina tre veckors sommarjobb nu också. känns bra måste jag säga. ska bli skönt nästa fredag då jag vet att jag har fixat det och tjänat en hel del samtidigt som jag vet att jag på söndagen har en vecka i kreta att se fram emot. livet leker om en säger så!

för dom andra biglumpsen leker nog livet också tror jag. becka har legat och latat sig på en strand under dagen och paddan och fiskmåsen har simmat två lopp var, 200 fri och 200 me. vet inte om det finns så mycket att säga om dom loppen, försökslopp liksom! :) ska hålla tummarna i eftermiddag för dom små liven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0