schleten!

jag är sjukt sliten efter tre dagars jobb. jösses alltså! det är inte lätt när det är svårt, det är en sak som är säker. är man inte van att jobba och stå upp i sex timmar om dagen så känns det i hela kroppen efter tre dagar, trust me. mest ont gör det i foten som är helt ur funktion, svullen och dan. inte roligt inte, känns som något är trasigt. men jag vet inte, jag har ju en viss tendens till att vara en slags hypokodrier emellanåt, så ta inte det jag säger på allt för stort allvar. jag menar, förra veckan hade jag ju både halsfluss, feber och öroninflammation. borde väl inte dra upp mina funderingar jag hade när jag hade ont i svanskotan eller hur jag tänker varje gång jag bränner mig. skulle bli en hel uppsats..

igår efter bion, som var sjukt bra, tittade jag på minnescermonin för michael jackson. så sorligt det var, speciellt när lilla dottern skulle säga några ord. jag tror inte att någon som såg det kan ha hållt tårarna inne. lilla vännen! för er som inte såg det lägger jag in klippet.



sen håller jag på att bubbla över av allt skvaller nu för tiden. helt sjukt vad det händer grejer hela tiden. grymt kul! vem älskar inte skvaller liksom!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0