on the road

Wohooo! What a day, what a night säger ja bara! Sista dagen på sm avklara(igår) och det var lätt det roligaste sm jag varit med om:D GRYMT! Sedan hade vi ju då sm-partyt som de andra biglumpsen har skrivit lite om. Håller med till punkt och pricka. Hel-gjuten evening!

Dagens fysiska ansträngning bestod av ett 2800 meters genomsims-pass. Skönt värre. Väl hemma blev jag väldigt sugen på att ta en runda med bilen!:D har ju fått mitt efterlängtade "okej-du-får-köra"-tillstånd och allt gick som smort! Ger mig själv toppbetyg.

Idag tidigt i morse så åkte vår tappre svenska junior-landslags-trupp iväg till ejm i Prag tror ja det är.. och det gör väl att man kanske längtar tillbaka liiiite extra till för ett år sedan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0