maggan

nu undrar jag vad de andra töserna håller på med, vart är inläggen? sumsim är slut, så carro och frida borde ha tillgång till dator nere i helsingborg och becka är hemma i linköping och borde också ha tillgång till dator. men, dom kommer väl, den som väntar på nått gott...

idag har jag tagit tag i mitt liv till en viss del. jag har skrivit in mig på körskolan och bokat två körlektioner. har väl tänkt göra det i en månad eller två men idag fick mamma nog och släpade med mig till körskolan så att det blev gjort någon gång. passade även på att övningsköra lite och det går riktigt bra nu! peppar peppar ta i trä. imorrn krockar jag väl säkert!

annars då. det är bara fyra dagar kvar på jobbet och sex dagar kvar tills vi åker till kreta. LOVELY!

och just det, dagens viktigaste. jag har namnsdag idag, det är ju maggan liksom!

Kommentarer
Postat av: Lina

yey till inskrivningen sanna! ;D

2009-07-20 @ 21:42:48
URL: http://linamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0