kirrat och klart!

sådär hörreni, då har jag fixat tre veckors sommarjobb på h&m. det har faktikst gått riktigt bra och jag känner mig lite småstolt såhär nu när allt är klart. det var lite tråkigt att säga hejdå och sluta idag, men jag kommer nog komma tillbaka någon gång så jag hänger inte allt för mycket läpp. mina chokladmuffins blev uppskattade också, kul ju!

tror det kommer bjudas på en lugn hemmakväll idag. men vem vet, det vore ju samtidigt inte helt fel att gå ut och ha roligt med madde. men eftersom det tar en dag för mig att bli människan "dagen efter" så vet jag inte om det är värt när jag ska packa hela dagen imorrn. får ta en funderare på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0